top of page

Antrenorul din SuperLiga lăudat la scenă deschisă: ”Joacă un fotbal complet diferit față de...

Antrenorul din SuperLiga lăudat la scenă deschisă: ”Joacă un fotbal complet diferit față de toată lumea”


Chiar dacă Dinamo se află pe penultima poziție în SuperLiga României, însă Ovidiu Burcă (43 de ani) primește în continuare aprecieri.



Gică Hagi și Ovidiu Burcă / Foto: Sport Pictures


Ultimul care a făcut-o a fost chiar unul dintre elevii săi, Christian Ilic (27 de ani).

Ovidiu Burcă este lăudat de Christian Ilic: ”Joacă un fotbal complet diferit față de toată lumea din România”

Fotbalistul croat a ajuns în această vară la Dinamo, din postura de jucător liber de contract, și a rămas imediat impresionat de Ovidiu Burcă.

Ilic consideră că antrenorul său are un stil complet diferit față de tehnicienii din România.

”În primul rând sunt foarte fericit aici. Despre mine pot spună că sunt o persoană foarte calmă, liniștită, dar dacă pe teren este necesar să fiu gălăgios, pot. În România văd doar lucruri pozitive despre oameni, cultură, mâncare. Dinamo este un club mare, cei din străinătate știu clubul. Pentru mine a fost foarte ușor să vin aici. M-a convins proiectul! Sună foarte bine și vreau să fac diferența, asta m-a convins să vreau să fac parte din Dinamo.

În primul rând am jucat împotriva lui Rapid dar, să fiu sincer, acea mulțime și atmosferă nici nu le iau în considerare.

Ca mijlocaș vreau să planific înainte ca mingea să vină și să am jocul deja pregătit pentru acțiune, care va fi următoarea mea mișcare. Jocul meu este despre mentalitate. Burcă vrea să joace un fotbal complet diferit față de toată lumea din România. Este mai concentrat pe minge și posesie. Ni se potrivește acest stil, acesta e stilul de azi”, a transmis fotbalistul croat, potrivit Dinamo 1948 București.


Christian Ilic, prezentat oficial la Dinamo / Foto: Facebook @DinamoBucurestiOfficial


Ovidiu Burcă (43 de ani) este unul dintre cei mai în apreciați antrenori din SuperLiga României.

Recent, tehnicianul a lăsat deoparte discuțiile despre fotbal și a decis să vorbească despre viața sa personală.

Tehnicianul ”Câinilor” a vorbit cu lux de amănunte despre cele două relații de lungă durată pe care le-a avut.

În timpul carierei de fotbalist, Ovidiu Burcă a fost căsătorit cu Sandra, de care a decis să divorțeze exact când a ”agățat ghetele în cui”.

„M-am transformat total în ultimii ani. După ce am terminat fotbalul a fost o luptă foarte mare. Impactul pe care viața normală l-a avut asupra mea a fost... nu devastator, dar m-am adaptat foarte greu.

Și din punctul de vedere al relației pe care o aveam atunci, s-a terminat o căsnicie fix când am terminat cu fotbalul. A fost o schimbare totală.

Cu Sandra eram împreună din liceu. A fost o iubire adolescentină care s-a transformat, s-a maturizat, s-a terminat. Nu speram să se termine, dar trebuie să fii pregătit pentru absolut orice, viața e imprevizibilă. Fără astfel de întâmplări nu poți să crești. Acum sunt mai pregătit pentru imprevizibil

Acum nu știu dacă aș mai fi la fel de dornic să am o căsătorie formală, legală, la primărie. Sunt mai mult în zona de a avea o relație profundă cu o persoană, dincolo de hârtiile pe care trebuie să le semnezi, că așa ne-a spus societatea. Pentru mine, esența e importantă”, a declarat Ovidiu Burcă la podcastul „Tare de tot cu Viorel Grigoroiu”.


Cea de-a doua iubire a antrenorului a fost Adriana, femeia care i-a dăruit și doi băieți, Oscar și Alexander.

Cei doi s-au despărțit după șapte ani de relație, iar acum aceasta trăiește cu cei doi copii în Spania.

„Băieții mei trăiesc de jumătate de an în Spania, alături de mama lor, eu merg să-i vizitez atunci când pot. S-au adaptat foarte bine acolo, sunt fericiți. Fug la ei când pot, vorbim pe video call-uri.

Noi ne gândim foarte mult la copiii noștri uitându-ne pe noi, ceea ce e o mare greșeală. Ei sunt fericiți dacă noi suntem fericiți. Eu mi-am găsit un loc unde am visat mereu să fiu, am un job fantastic, îmi urmez pasiunea, iar ei n-au cum să nu fie fericiți dacă tatăl lor e fericit.

Chiar dacă am fost apăsat că nu voi mai fi zi de zi alături de ei, am văzut și beneficiile. Faptul că am putut să mă dedic total unei meserii în care altfel nu ai nicio șansă. 24 din 24. Eu am această libertate, fără să am grija cumpărăturilor, a dusului copiilor la școală, a diverselor lucruri de făcut prin casă.

Ei trăiesc într-un oraș în care calitatea vieții e la cel mai înalt standard, locuiesc la mare, e un mic paradis.

Eu și Adriana suntem conectați la nivel mental. Am fost împreună cam 7 ani. Relația noastră s-a terminat pentru că s-a terminat. Poate acum avem o relație mai profundă decât ca iubiți”, a continuat Ovidiu Burcă.


bottom of page