top of page

JEFTE BETANCOR, DESPRE DECIZIA DE A VENI LA CFR CLUJ. ”CE ECHIPĂ MAI BUNĂ PUTEAM ALEGE”


Jefte Betancor, în vârstă de 28 ani a ales să vină la CFR Cluj, după un sezon de vis în tricoul Farului.


Spaniolul a ajuns deja în cantonamentul ardelenilor, din Austria şi a avut prima discuţie cu Dan Petrescu. Jefte a acordat primul interviu din calitate de jucător a lui CFR Cluj şi a dezvăluit că vrea să câştige titlul şi să fie golgheterul campionatului, sezonul viitor.


Sunt tare fericit că am lucrat alături de Hagi, iar acum cu Dan Petrescu, pentru că sunt două legende aici în România. Au fost foarte importanţi în fotbal.


Prima întâlnire cu Dan a fost foarte reuşită, mi-a spus că trebuie să muncesc şi să marchez goluri, asta e important. Vrem să câştigăm tot, Cupa, campionatul şi Supercupa. Mi-ar plăcea să fiu primul la numărul de goluri, ăsta e obiectivul meu.


Am ales CFR pentru că e cea mai bună echipă din România. În ultimii cinci ani a fost campioană, e un oraş tare frumos şi atunci ce echipă mai bună puteam alege ca să continui să cresc?”, a spus Jefte Betancor pentru site-ul oficial al campioanei.

”Mi-au plăcut mereu Ronaldinho, Messi şi Cristiano”

”Sunt un jucător destul de tehnic, îmi place să marchez. E important să ai dorinţă să joci, să te antrenezi, iar mintea să îţi fie doar la fotbal. Mi-au plăcut mereu Ronaldinho, Messi şi Cristiano, evident. Ei sunt diferiţi”, a mai spus atacantul spaniol.


  • Jefte Betancor a venit la CFR în schimbul sumei de 250.000 de euro, plus bonusuri de performanţă şi a marcat sezonul trecut 16 goluri pentru Farul Constanţa.

bottom of page