top of page

Mesajul postat de Claudiu Keșeru după despărțirea de FCSB!

Mesajul postat de Claudiu Keșeru după despărțirea de FCSB: "Aceste două culori vor rămâne mereu în sufletul meu"

Claudiu Keșeru (35 de ani) este noul jucător al celor de la UTA Arad. Fostul atacant al celor de la FCSB a semnat un contract valabil pe doi ani cu "Bătrâna Doamnă", cu opțiune de prelungire pentru încă unul.



Claudiu Keșeru / Foto: captură Digi Sport


Mesajul postat de Claudiu Keșeru după despărțirea de FCSB: "Aceste două culori vor rămâne mereu în sufletul meu"


Deși a semnat de mai multe zile cu UTA, Keșeru și-a luat rămas bun de la suporterii FCSB-ului abia acum. Atacantul a ținut să le mulțumească fanilor pentru susținerea necondiționată, dar și celor din club care l-au tratat cu respect de-a lungul timpului, în ciuda faptului că intrase în dizgrația lui Gigi Becali.


"A venit momentul să-mi iau rămas-bun de la suflarea roș-albastră și vreau să le mulțumesc în primul rând suporterilor care au fost întotdeauna alături de mine. Ceea ce simt când îmi aud numele strigat de o întreagă peluză, nu poate fi descris în cuvinte.

Este o senzație pe care o iubesc și pe care am trăit-o de fiecare dată cu piele de găină, sunt momente când te simți împlinit ca fotbalist și știi că faci ceea ce trebuie văzând reacțiile oamenilor din tribună. Vreau sa le mulțumesc tuturor jucătorilor, staff-ului tehnic, medical și tuturor angajaților clubului care m-au tratat cu respect în permanență.

Aceste două culori vor rămâne mereu în sufletul meu, dar acum pentru mine urmează o nouă etapă și nu-mi rămâne decât să le urez succes în continuare foștilor mei colegi și celor din cadrul clubului", a transmis Keșeru, pe Instagram.



Claudiu Keșeru a refuzat să vorbească despre problemele de la FCSB

În timpul conferinței de presă organizate odată cu prezentarea oficială la UTA Arad, Claudiu Keșeru a fost întrebat despre problemele cu care s-a confruntat în ultimele luni la FCSB, unde Gigi Becali l-a trecut pe ”lista neagră” încă din ianuarie, însă a preferat să nu ofere un răspuns concret.


Atacantul a explicat că preferă să nu vorbească despre subiect din respect pentru cei din conducerea clubului FCSB, care i-au permis să fie prezent la Arad, deși contractul cu vicecampioana încă este în derulare.


Vreau să le mulțumesc celor de la FCSB, care, în ciuda regulamentului de ordine interioare, care spune că, pe durata contractului, niciun jucător nu are voie să discute cu presa, mi-au dat acordul și atunci le mulțumesc.


Prefer, din respect pentru clubul FCSB, care mi-a permis să fiu astăzi aici, să nu comentez nimic despre echipă. Încă nu am reziliat, contractul e valabil până la 30 iunie. Îmi doresc să particip la pregătire cu UTA din prima zi”, a declarat Claudiu Keșeru.

bottom of page