top of page

Poziția pe care poate urca Simona Halep în clasamentul WTA, dacă va câștiga turneul de la Birmingham

Simona Halep (30 de ani, locul 20 WTA) evoluează în acest moment la competiția de la Birmingham. Românca se află în sferturile de finală ale turneului și are ca principal obiectiv cucerirea trofeului.



Simona Halep / Foto: Profimedia Images


Ce loc ar urma să ocupe Simona Halep în clasamentul WTA, dacă va reuși să câștige turneul de la Birmingham

Sportiva din România își dorește să revină cât mai repede în Top 10 mondial, însă are nevoie să lege victorii și să pună mâna pe primele trofee după mai multe luni. În 2022, Halep a câștigat un turneu, Melbourne Summer Set 1, pe 9 ianuarie.


Dacă va câștiga turneul de la Birmingham, Simona Halep va urca de pe poziția cu numărul 20 până pe 17. Astfel, cu un succes în finală, fostul lider mondial le va depăși în clasament pe Belinda Bencic și Angelique Kerber.

Simona Halep, parcurs perfect la Birmingham: “Mă simt excelent” Ce a spus despre adversara din “sferturi”

Simona Halep s-a calificat în faza sferturilor de finală ale turneului pe iarbă de la Birmingham, după ce a învins-o pe britanica Harriet Dart (25 de ani, locul 106 WTA), scor 6-3, 6-2, în direct pe Digi Sport 2.


"Mă simt excelent! Am jucat mai bine decât în meciul precedent. Nu este ușor să joci împotriva ei (n.r. – Harriet Dart). Îmi cer scuze, am mai jucat o dată cu ea, acum doi ani, dar am uitat. Nu am o memorie bună. A fost greu pe iarbă, pentru că ea este obișnuită cu această suprafață. Dar sunt fericită cu modul în care am jucat.


Am spus că am o susținere importantă de fiecare dată când joc. Vă mulțumesc pentru că m-ați încurajat! Ați fost foarte corecți, apreciez acest lucru.


“Focul” îl am, rămâne de văzut cum este jocul meu. Dau totul de fiecare dată când intru pe teren și abia aștept să joc mai multe meciuri, să ajung la sentimentul pe care l-am avut în 2019 (n.r. – când a câștigat turneul de la Wimbledon). Mă simt din ce în ce mai bine.


Știu că servește foarte bine Katie Boulter, așa că va fi greu să returnez mingea. Fiecare meci e dificil pe iarbă, nu știi la ce să te aștepți. Dar sunt pregătită și voi lupta pentru victorie", a spus Simona Halep, la finalul partidei.


Simona Halep o va înfrunta pe britanica Katie Boulter (25 de ani, locul 141 WTA) în "sferturi" la Birmingham. Va fi prima confruntare în circuitul WTA între Halep și Boulter, beneficiară a unui "wild card". Sportiva din Marea Britanie a ajuns în premieră în "sferturile" unui turneu WTA în 2022.

bottom of page