top of page

Ianis Hagi s-a emoționat la interviul de după România - Andorra 4-0: ”Nu e normal?”

România a învins-o fără probleme pe Andorra, scor 4-0, în etapa a opta din cadrul calificărilor pentru EURO 2024.



Cei care au adus victoria ”Tricolorilor” au fost Nicolae Stanciu, Ianis Hagi, Răzvan Marin și Florinel Coman.

Ianis Hagi s-a emoționat la interviul de după România - Andorra 4-0: ”Nu e normal?”

La finalul partidei, Ianis Hagi s-a declarat mulțumit de prestația sa, a echipei, dar și victoriei.

În plus, fotbalistul a părut extrem de emoționant, atunci când a fost întrebat de momentul în care a strigat ”România, te iubesc!”, imediat după golul marcat.

”Tot ce am lucrat ne-a ieșit. Am reușit să-i desfacem cât mai repede, o victorie bună, muncită.

Sunt fericit când pot să contribui, eu încep să creez pentru colegi. Asta mă face fericit. Clar că mi-am dorit să marchez, o avem în cap și simțeam că o să vină.

Sunt discuții în timpul meciului, m-am obișnuit cu asemenea adversarii. Important este să fii mai inteligent și mai puternic decât adversarul tău.

La echipa națională vrei să joci și trebuie să știi să joci sub presiune. Este o responsabilitate mare aici. Când nu faci fericiți suporterii ești criticat, așa e la echipa națională. Nu este ușor să joci la echipa națională. Să vină cu cât mai multe critici.

Meciurile au devenit din ce în ce mai grele, noi trebuie să ne uităm în pătrățica noastră. Cât timp suntem la mâna noastră trebuie să ne gândim la noi.

(n.r. România, te iubesc?) Nu e normal? Asta cred că simte orice jucător care este în vestiar. Iubim România și cred că este normal.

Da, o dublă foarte importantă și sperăm să fim foarte fericiți noi la final.

Nu m-am uitat la critici, nici nu știu ce s-a întâmplat”, a declarat Ianis Hagi.

bottom of page